Hlavním cílem SharePointu je usnadnění spolupráce mezi zaměstnanci pomocí nástrojů, které umožňují spravovat dokumenty, sdílet informace, zjednodušovat pracovní postupy, evidovat úkoly, delegovat pracovní činnosti a mnoho dalšího.
Původně byl vyvíjen pro vnitrofiremní využití ve středně velkých a velkých firmách čistě jako on-premise řešení. Od prvního představení služby však došlo k významnému zdokonalení všech funkcí. Postupem času přibyla vysoká míra provázanosti s jinými platformami a potřeba sdílet dokumenty mezi firemními pobočkami nebo obchodními partnery. Proto později vznikla jeho cloudová verze, která je hostována na serverech Microsoftu, s přístupem prostřednictvím předplatného Microsoft 365.
Proč zvolit SharePoint?
Na oficiálních stránkách Microsoftu se dozvíte, že můžete používat jako bezpečné místo pro ukládání, uspořádání a sdílení informací a přístup k nim z libovolného zařízení. Jediné, co potřebujete, je webový prohlížeč. Nabízí celou řadu funkcí, které lze v rámci systému využívat. Není proto divu, že s ním již dnes pracuje mnoho společností po celém světě.
A proč byste si měli vybrat právě Pinya SharePoint?
Cloudové řešení
Díky cloudovému řešení můžete pracovat odkudkoli a z jakéhokoli zařízení. Jediné, co potřebujete, je přístup k internetu.
Jednoduché sdílení
Sdílení a tvorba dokumentů je hračka. Integrací dalších nástrojů Office 365 do vašeho intranetu se ke všemu dostanete na pár kliků.
Automatizace procesů
Díky propojení intranetu Pinya SharePoint s Microsoft 365 můžete automatizovat procesy napříč různými aplikacemi od Office.
Napojení na další systémy
Pokud potřebujete intranet propojit s účetním, docházkovým, výrobním či jiným systémem, není problém. Dosud jsme propojení intranetu bez problémů realizovali u desítek zákazníků.
Licence M365
Licence SharePoint je součástí základní licence M365 Basic. Pokud již teď máte ve firmě licence Microsoft 365 Basic, není pro využívání SharePointu potřeba kupovat další.
Předvídatelné náklady
Variabilní výběr plánu umožňuje držet se předem určených nákladů na IT služby.
Garantovaná dostupnost
Dostupnost služeb je garantována v 99,9% a samozřejmostí je podpora 24 hodin, 7 dní v týdnu.
Výběr partnera
Chtěli byste patřit ke společnostem využívajícím SharePoint i vy? Žádný problém, musíte však udělat první krok, který se sice může jevit jako jednoduchý, ale přitom je zásadní – výběr vhodného partnera pro implementaci.
Vhodný partner je ten, který má s tvorbou intranetů na platformě SharePoint zkušenosti, má připravené funkční technologie a přesně ví, jak je ve vaší firmě implementovat. Správně zvolený partner vyslechne vaše představy a požadavky, zpracuje je v projektové analýze a následně podle ní zahájí realizaci.
Řešení Pinya SharePoint
Takovým partnerem pro vás může být PINYA 365 s naším intranetovým řešením Pinya SharePoint. Tvorbou intranetů se zabýváme již 10 let a k dispozici máme širokou nabídku přednastavených modulů, které jsou připraveny k okamžitému nasazení. Mezi nejčastěji využívané moduly patří například tvorba workflow, objednávkový systém, řízení zakázek, řízená ISO dokumentace, centrální evidence úkolů, helpdesk a další.
Pokud si však z těchto modulů nevyberete, umíme vám na míru vytvořit funkci vyladěnou podle vašich přání. Protože naším cílem je vytvořit pro vás systém, který bude šitý na míru vašim potřebám a požadavkům na zefektivnění vašich firemních procesů.