Centrální systém pro zaměstnance, který slouží jako přístupové místo k firemním informacím a nástrojům.
Umožněte vašim zaměstnancům snadno rezervovat dostupná firemní vozidla a využijte vozový park naplno.
Evidujte a spravujte různé typy nepřítomností zaměstnanců jako je dovolená, home office, služební cesta, návštěva lékaře či pracovní neschopnost.
Nástroj, který umožňuje strukturovat a zaznamenávat dokumentaci z porad zvyšuje efektivitu zaměstnanců a posouvá strategické plánování organizace.
Mějte přehled o zadaných úkolech vašich zaměstnanců a sledujte, jestli se je daří plnit v naplánovaných termínech. Transparentně podpořte práci ve vašem týmu a zvyšte produktivitu.
Získejte vizuální přehled o organizační struktuře vaší firmy. Mějte jasno v tom, jaká oddělení a týmy vedete a jaké role zastávají zaměstnanci ve vaší společnosti.
Vytvářejte, spravujte a sdílejte znalosti a informace v jedné společné databázi. Umožněte zaměstnancům přistoupit k důležitým informacím.