Knowledge base
- Shromažďujte a organizujte znalosti, dokumenty, návody a další informace na jednom místě.
- Snadná navigace, vyhledávání a přístup k potřebným informacím vaší společnosti.
- Týmová spolupráce při vytváření, úpravě a schvalování firemního obsahu.
Vytvářejte, spravujte a sdílejte znalosti a informace v jedné společné databázi. Umožněte zaměstnancům přistoupit k důležitým informacím.
Co řešení umí?
Mít znalostní bázi znamená možnost efektivně shromažďovat, spravovat a sdílet své znalosti mezi ostatní zaměstnance. Snadný, rychlý a bezpečný přístup k informacím zvyšuje efektivitu týmu a vede k lepší spolupráci.
- Shromažďujte a organizujte znalosti, dokumenty, návody a další informace na jednom místě.
- Pokročilé vyhledávací funkce a intuitivní navigace umožní rychlý přístup k informacím.
- Vytvářejte, upravujte, schvalujte a publikujte obsah včetně přístupových práv a verzí dokumentů.
- Propojte modul s dalšími nástroji v rámci platformy SharePoint.
- Spolupracujte v týmu. Sdílejte mezi sebou dokumenty, přidávejte komentáře, hodnocení a získejte tak okamžitou zpětnou vazbu.
Rádi s vámi probereme vaše potřeby.