Nepřítomnosti

  • Mějte všechny informace o nepřítomnosti zaměstnanců na jednom místě.
  • Přizpůsobte schvalovací proces absencí na základě potřeb vaší firmy.
  • V synchronizaci s kalendářem plánujte a koordinujte své týmové aktivity.

Evidujte a spravujte různé typy nepřítomností zaměstnanců jako je dovolená, home office, služební cesta, návštěva lékaře či pracovní neschopnost.

Co řešení umí?

Ideální řešení pro organizace, které hledají přizpůsobitelný způsob správy a schvalování nepřítomnosti svých zaměstnanců.

  • Všechny informace o nepřítomnostech najdete na jednom místě.
  • Podle potřeb vaší firmy nastavte vhodný schvalovací proces.
  • Snadná evidence šetří čas a administrativu, takže se zaměstnanci mohou soustředit na klíčové úkoly.
Rádi s vámi probereme vaše potřeby.
Nepřítomnosti