Zápisy z porad
- Snadno vytvořte záznamy z vašich jednání a efektivně zvyšte produktivitu týmu.
- Přizpůsobte si zápisy z porad vašim potřebám a požadavkům organizace.
- Transparentně přiřaďte odpovědnosti a termíny daným osobám.
Nástroj, který umožňuje strukturovat a zaznamenávat dokumentaci z porad zvyšuje efektivitu zaměstnanců a posouvá strategické plánování organizace.
Co řešení umí?
Modul je nezbytným nástrojem pro každou organizaci, která chce zefektivnit své porady a zvýšit transparentnost a odpovědnost v rámci celého týmu.
Pro moderní firmu, která se věnuje digitalizaci je to skvělé způsob, jak strukturovat a dokumentovat zápisy z jednání.
- Strukturované zápisy snadno rozdělíte na jednotlivá témata, diskuzní body a rozhodnutí. Uspořádejte si je do přehledných sekcí a přidejte popisky.
- Určete si cíle porady, přiřaďte termíny a zodpovědné osoby.
- Zápis předložte ke schválení odpovědným osobám nebo oddělením.
- Modul propojte s firemním kalendářem a úkolovým systémem, což umožní automatické plánování a sledování termínů, přiřazení úkolů a synchronizaci s ostatními firemními nástroji.
- Nastavte přístupová práva, což zajistí, že citlivé informace jsou dostupné pouze oprávněným osobám. Zvyšte tak bezpečnost a důvěrnost informací.
- Importujte a exportujte zápisy v různých formátech, což usnadní integraci s ostatními systémy a snadné sdílení zápisů mezi účastníky porady.
Rádi s vámi probereme vaše potřeby.