Úkoly - Task manager
- Všechny úkoly vašich zaměstnanců na jednom místě.
- Integrace s firemním kalendářem pro snadné plánování a koordinaci termínů.
- Podpořte týmovou spolupráci a usnadněte komunikaci.
Mějte přehled o zadaných úkolech vašich zaměstnanců a sledujte, jestli se je daří plnit v naplánovaných termínech. Transparentně podpořte práci ve vašem týmu a zvyšte produktivitu.
Co řešení umí?
Robustní a flexibilní nástroj pro správu úkolů, který umožňuje organizacím plánovat, sledovat a analyzovat úkoly. Modul je navržen tak, aby usnadnil koordinaci týmů, zvýšil produktivitu a poskytl transparentní přehled o zadaných úkolech.
- Plánujte, vytvářejte a přiřazujte úkoly. Nastavte termíny a priority. Mějte přehled, které úkoly jsou hotové a které ne.
- Propojte modul s firemní kalendářem a koordinujte termíny.
- Spolupracujte v týmu a sdílejte mezi sebou informace.
- Nastavte přístupoví práva a mějte kontrolu nad všemu úkoly a projekty.
- Exportujte data o úkolech a vytvářejte podrobné analýzy a zprávy pro lepší rozhodování a plánování.
Rádi s vámi probereme vaše potřeby.