Centrální evidence úkolů
- Shromážděte všechny úkoly z různých zdrojů na jednom místě. Zpřehledněte zaměstnancům pracovní povinnosti a termíny.
- Upozorněte zaměstnance na nové úkoly prostřednictvím e-mailů. Zajistěte, že úkoly nezmizí, dokud nejsou splněny.
- Každý zaměstnanec si může jednoduše graficky přizpůsobit zobrazení úkolů dle svých preferencí.
Zdokonalte firemní produktivitu. Shromážděte všechny úkoly na jednom místě s jasnými termíny dokončení.
Co řešení umí?
Ulehčete zaměstnancům orientaci v pracovních povinnostech a termínech. Všechny své úkoly včetně termínů najdou pohromadě na jednom místě.
Nezáleží na tom, zda úkol zadáváte přes intranet, Outlook nebo web. Systém zaznamená vše do jednoho seznamu. Zadaná práce nezmizí, dokud ji zaměstnanec nesplní. Neustále bude mít na očích, co je potřeba udělat.
Hned, jak úkol zaměstnanci přiřadíte, obdrží na e-mail stručné shrnutí a odkaz na kompletní zadání.
- Systém hlídá termíny plnění: Každý zaměstnanec vidí své úkoly na jednom místě. Úkoly přitom ze systému nezmizí, dokud je nesplní. Nadřízený má k dispozici kompletní seznam úkolů svých i podřízených pracovníků.
- Automatické upozornění na úkoly: Když zaměstnanec dostane nový úkol, automaticky mu systém zašle e-mailové upozornění, ve kterém jsou uvedeny všechny podstatné náležitosti úkolu.
- Ovládání a přizpůsobení: Úkoly si může zaměstnanec filtrovat nebo v nich hledat. Každý úkol se zobrazuje v jednoduché grafické podobě s možností přizpůsobení zobrazení.
S centrální evidencí úkolů dokážete:
- generovat tiskové verze nesplněných úkolů,
- zadávat úkoly přes Outlook, web i Teams,
- vložit evidenci úkolů do dashboardu nebo do speciální webové stránky.
Rádi s vámi probereme vaše potřeby.