DMS (Document Management System)
- Ukládejte a spravujte různé typy dokumentů na jednom místě.
- Schvalujte dokumenty online a automatizujte jejich zpracování. Zrychlete pracovní postupy.
- Sledujte klíčové informace jako data platnosti, splatnosti a další metadata spojená s dokumenty.
Centralizujte správu dokumentů, automatizujte procesy a sledujte důležité parametry. Zvyšte efektivitu a zlepšete organizaci firemních procesů.
Co řešení umí?
DMS – Document Management System umí spravovat:
- Různé typy dokumentů: DMS dokáže sledovat klíčová data a další přednastavené milníky, umožňuje kategorizaci dokumentů podle různých parametrů a online schvalování. Sledujte termíny, celkovou sumu, informace o partnerovi a další důležité parametry.
- Metadata: DMS umí sledovat širokou škálu metadat přiřazených jednotlivým dokumentům, umožňuje sledovat kódy, množství, data a názvy.
- Příchozí komunikaci: DMS dokáže kontrolovat příchozí poštu včetně hromadných emailů. E-maily automaticky uloží, přiřadí k požadované kategorii a následně roztřídí podle stanovených metadat.
S DMS zlepšíte efektivitu a organizaci firemních procesů díky centralizaci a automatizaci správy dokumentů. Jedná se například o smlouvy, faktury, objednávky, dodací listy, servisní listy, předávací protokoly, datové zprávy, výrobní dokumentace, výkresy, projektové dokumentace, zakázkové dokumentace a další typy dokumentů.
Rádi s vámi probereme vaše potřeby.