Co řešení umí?
Helpdesk poskytuje účinný systém evidence, správy a vyřizování zákaznických požadavků. Automatizuje distribuci požadavků, umožňuje nastavení vlastních akcí a je propojen s MS Outlook. K dispozici je také možnost přikládat přílohy, snadné reportování výkonu a posílání notifikací o termínech splnění.
Další šikovné funkce Helpdesku:
- možnost přikládat přílohy,
- jednoduché reportování výkonu formou grafů a tabulek,
- notifikace o termínu splnění,
- variabilita,
- reporting,
- zadávání pomoci widgetu z jakékoliv části SharePoint bez nutnosti oprávnění k helpdesku,
- plánování automatických rutin,
- vytváření znalostní báze,
- možnost definovat vlastní metadata a parametry, které chceme sledovat nad požadavky,
- seznam kontaktů,
- kontrola kolize řešitelů,
- jednoduchá implementace do jednoho dne,
- vícejazyčná podpora.
Rádi s vámi probereme vaše potřeby.