Helpdesk

  • Zlepšete péči o zákazníky a nabídněte jim efektivní podporu.
  • Automaticky rozesílejte požadavky a nastavujte vlastní akce.
  • Propojte systém s MS Outlook.

Zefektivněte zákaznickou podporu a přispějte tak k lepším výsledkům společnosti.

Co řešení umí?

Helpdesk poskytuje účinný systém evidence, správy a vyřizování zákaznických požadavků. Automatizuje distribuci požadavků, umožňuje nastavení vlastních akcí a je propojen s MS Outlook. K dispozici je také možnost přikládat přílohy, snadné reportování výkonu a posílání notifikací o termínech splnění.

Další šikovné funkce Helpdesku:

  • možnost přikládat přílohy,
  • jednoduché reportování výkonu formou grafů a tabulek,
  • notifikace o termínu splnění,
  • variabilita,
  • reporting,
  • zadávání pomoci widgetu z jakékoliv části SharePoint bez nutnosti oprávnění k helpdesku,
  • plánování automatických rutin,
  • vytváření znalostní báze,
  • možnost definovat vlastní metadata a parametry, které chceme sledovat nad požadavky,
  • seznam kontaktů,
  • kontrola kolize řešitelů,
  • jednoduchá implementace do jednoho dne,
  • vícejazyčná podpora.
Rádi s vámi probereme vaše potřeby.
Helpdesk